Kisvállalkozóknak, akik
profik a saját
szakmájukban!
Szoktál kommunikálni az ügyfeleiddel? Kerültél már nehéz helyzetbe?
Ajándék anyagunk abban segít, hogy elkerüld a leggyakoribb hibákat.
10 tiltott kifejezés az ügyfélszolgálaton
Neked szól!
Ezt az anyagomat elsősorban kisvállalkozóknak készítettem. Azoknak ajánlom, akik:
- maguk végzik az ügyfélszolgálati teendőket is.
- vagy most próbálják megfogalmazni, hogy milyen kommunikációt várnak el a friss alkalmazottól.
- szeretnék továbbképezni az alkalmazottaikat
- DE természetesen haszonnal forgathatják az ügyfélszolgálaton dolgozók is.
Add meg az adatokat
Töltsd le az e-füzetet
Alkalmazd az új tudást
Kérd az e-füzetet ma,
hogy holnap már
jobban kommunikálj!
- Azonnal megkapod a magyar nyelven mindenképpen hiánypótló, csak a feliratkozóink számára elérhető anyagot a tiltott kifejezésekről.
- Nem csak azt mondom el, hogy mit ne mondj, hanem azt is, hogy milyen lehetőségeid vannak az ügyfélbarát kommunikációra.
- Időről-időre meg foglak lepni csak a feliratkozóink számára elérhető exkluzív füzetekkel.
- 7-10 naponta kapsz egy emailt, hasznos tippekkel és tudnivalókkal.
- Ráadásul hozzáférést kapsz a korábbi levelekben kiküldött cikkekhez is!