Az ügyféltündér bemutatkozik

14114460_1228247690539767_189208743_oÍme ő Ügyféltündér.

Jól mutat rajta a headset, soha nem önti a kávéját a laptopjára, és a muffint is képes úgy megenni, hogy soha nem kell kapkodnia, soha nem kell tele szájjal beszélnie, és természetesen szünetet tartania sem az evés kedvéért.

Telefonálás közben tíz ujjal hibátlanul gépel, soha nem kever össze semmit. Minden ügyféllel nyugodtan, magabiztosan és meggyőzően beszél, a végtelenségig türelmes. Hihetetlenül sikeres az upsell ajánlatok eladásában, profin válaszol az emailekre, óráként 60-ra is akár. A toll senkit ne tévesszen meg, igazából az varázspálca, amivel minden elégedetlen, jogosan vagy jogtalanul panaszkodó ügyfelet azonnal elégedett és hűséges vásárlóvá tesz, minden troll vitorlájából kifogja a szelet.

Természetesen 24/7 elérhető, minden kérdésre azonnal tudja a választ, de soha nem tudálékos. Megkérdezi, hogy milyen statisztikára lenne szükséged az ügyfélszolgálat részéről a jövő évi marketingterved elkészítéséhez. És természetesen már kész is van.

Szeretnél te is Ügyféltündért? Legyél azzá te magad! Az nem baj, ha a headset nem áll jól, ha kávézni inkább távol a gépedtől szoktál, mert ráöntenéd, de a varázslat tervezhető, a tervezés tanulható!

 

Egyetértesz? Vitatkoznál? Kíváncsi vagyok a véleményedre!