Ügyféltündér – ismerj meg!

Katona-Wallner JuditKatona-Wallner Judit a nevem.

15 éve foglalkozom ügyfelekkel, az ügyfél- és vevőszolgálat számos területén megfordultam ez idő alatt. Voltam “kisember” és voltam vezető is. Hajtottam végre utasításokat, és szerveztem meg 0-ról folyamatokat. Dolgoztam kis-, közepes- és nagyvállalatnál is.

Szeretem az ügyfélszolgálatot, azt a sikerélményt, amit probléma mindkét fél számára megnyugtató lezárása után érzek. Szeretek ügyfélszolgálatos lenni.

Szeretek segíteni. Neked is és az ügyfeleidnek is. Ha bármi problémád van az ügyfélszolgálat területén, itt meg fogod találni a megoldást. Ha nem találsz ilyet készen, előrecsomagolva, keress meg bátran, egyeztessünk.

Ha kíváncsi vagy, mivel foglalkoztam idáig, megnézheted az önéletrajzom.

Ha arra vagy kíváncsi, mi is ez az ügyféltündérség, nézz körül a honlapon. /Folyamatosan fognak felkerülni cikkek, és később elindulnak a szolgáltatások is/

Hogy miért lett Ügyféltündér a név? – Azt vallom, semmi varázslat nincs az ügyfélszolgálati munkában, szinte minden készség tanulható, elsajátítható, fejleszthető, ami ehhez kell. De az a cél, hogy az ügyfél azt érezze, a te ügyfélszolgálatodon varázsütésre oldódnak meg a problémái, na meg hogy szárnyakon érkezik a válasz a kérdéseire. A varázspálca (és varázs-headset) valamint a szárny pedig a tündérek “alapfelszerelése”. Hát ezért.

Bár vannak férfi tündérek is, a férfiaknak megígérem, hogy egyetlen egyszer sem fogom őket “tündérkém”-nek szólítani. 🙂 (Egy férfi ismerősöm jelezte, hogy félve iratkozott fel a leveleimre, nehogy így szólítsam.) Illetve ezúton is jelzem, hogy az ügyfélszolgálat nem csupán női műfaj, kiváló férfi kollégákat is megismertem az évek során.

Egy kis ízelítő, a teljesség igénye nélkül a terveimből:

  • ügyfélszolgálati stratégia kisvállalkozóknak – online tanfolyam, készülőben
  • kihelyezett ügyfélszolgálat kisvállalkozásoknak
  • levelezés
  • számlázás
  • időszakos segítség egy-egy reklámkampány idejére
  • ügyfélszolgálati folyamatok tervezése
  • ügyfélszolgálati szupervízió
  • ügyfélszolgálatosok betanítása

Egyetértesz? Vitatkoznál? Kíváncsi vagyok a véleményedre!